slut i hjärnan XD

Jag det kan man lugnt säga att jag är. Sitter här nu uppkrupen i sängen i min pyjamas och mina tjocka rosa strumpor och skall försöka delge mina tankar åt den som läser detta!
Denna vecka har varit allmänt tung och stressig och det har känts i hela kroppen av ansträngning, men det är klart att om man pluggar så mycket som jag gör, så kan väl lite av dendär ansträngdhetskänslan komma av det. Men nu är proven slut och reslutatet får jag se sedan, jag kan inte uttala mej nu om hur det gick för om ja säger att det gick bra så får ja säkert inte nå bra vitsord xD Svåraste provet denna vecka var nog helt klart Kemi, som jag för övrigt hade idag. Det var oxå det provet jag satt längst med och jag hade även lyckats få en rejäl huvudvärk när jag gick ut ur klassrummet. Fast den gick om när vi gick in till näsby centrum och åt kebab för att fira att provveckan äntligen är slut!!
Härligt och underbart, så känns det för mej nu och jag skall poängtera att jag inte skall göra någonting ansträngande denna helg, ja ska bara lata mej :D Jag tycker att jag har förtjänat det, efter alla timmar jag spenderat på pluggande :P

Ikväll såg jag på Let´s dance med syrran, och jag måste säga att efter det programmet så väcks alltid en dansande lust i mej och jag hoppar runt i hela huset och låtsas att jag är typ jättebra på att dansa fast jag inte har en aning om nånting :D Men jag har bestämt mej för att jag nån gång ska gå på danskurs och lära mej dansa, för det är underbart med dans egentligen :D Bra sätt att få ut sina känslor på!

Men nu skall den mycket trötta och utmattade Lenita Gå och sova
sleep tight everyone :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0