Sugfisk!

Peter tyckte att jag skulle ha dendär rubriken :D Så då var jag tvungen att skriva dit den :D
Okej men vad har jag för kul att berätta nudå?
Jo, mässan i björneborg är över och det känns bra på nåt sätt, det gick väl nog egentligen ganska bra där borta, bara att ja tappa bort mej en gång när vi hade presentationen :( Jag var så nervös, både benen och handen skaka när jag höll i micken å prata xD
Sen på fredagen när själva mässan var så sålde vi där då av våra tvålar och läppomada och medans jag å Azra stod där var det massa folk som kom och tog bilder på oss, och så kom domarna och intervjuade oss på finska, men jag skulle säga att vi klarade oss relativt bra :D Alltså vi hörde nästan bara finska när vi var där, bra för språkinlärningens skull, men dåligt när man onte förstod allt när folk höll tal och så xD
Idag sålde vi oxå på krs-stads marknan, medan jag å jessica va där såld vi nu int direkt så mycket :P men det var så lite folk där oxå xD Men det brukar väl vara det på kyndelsmässomarknaden antar jag. :P
Men nu har jag inte så mycket mera att tillägga, hör av mej sen nån gång :D



Dagens låt: Jason Mraz- I'm yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0