1 vecka sen redan :P

Jepp, en vecka sen jag skrev senaste inlägget, tiden går så himla snabbt att ja inte hinner uppdatera denna blogg så himla ofta. Inte för att jag egentligen har så mycket att göra på min fritid, men i alla fall försvinner tiden och så sitter man där sen och funderar vart tiden tog vägen och varför man inte har haft tid att typ skriva ett blogginlägg på sistone..
En ny period har börjat nu och det är Engelska, Tyska, Finska, Samhällslära och Kemi som gäller denna period!
skall bli en intressant period, men ja ser inte fram emot provveckan sen :O 5 prov på en vecka :/ det är ju omänskligt xD
men skoldagarna är korta i alla fall och så får man ju läsa lite helgen innan, men i alla fall är det mycket information som skall präntas in i huvudet, så därför har jag beslutat mig för att göra läxorna noga och läsa på alla läxor, så går nog provläsningen lite lättare sen ;D
men nu gott folk skall jag gå och sova, eller först ska ja plugga lite och sen skall jag sova!!
Ha de bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0