Does your mother know?

Det är en bra låt av abba, en av mina favoriter faktiskt! :)
Så vad kan man säga om idag då?
Jag har suttit och klippt massor med bilder ur mammas gamla allas tidningar, några av dem använde jag till ett slags kollage som jag gav åt morfar till födelsedagen! Så vi var alltså på Morfars 60 års kalas idag :D Inte så mycket folk, det var bara de närmaste släktingarna idag så, på måndag sen far alla vänner och bekanta dit xD
Vi fick gräddtårta och smörgåstårta :D
Sen kollade vi på American idols xD många som tror att dom är nåt :P
Men i alla fall var det ganska kul :D
Och så satt vi och mumsade i oss pistagenötter xD
Nu kollar jag på körslaget!
Hoppas att Eriks kör vinner :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0