Halloj!!

NU är det helg :D Äntligen, jag har väntat hela denna långa skolvecka på att få koppla av och INTE göra några läxor.. Det tar upp åtminstone 2 h per dag att gör läxorna och när man har ordläxa i finska,engelska och tyska till samma dag så tar det ganska länge innan man har lärt sig alla ord XD Och oftast lär man inte sig alla ord heller, konstigt va?
tur att man nu inte har matte denhär perioden oxå för då skulle läxorna ta ännu längre :P
Denna helg ska ja inte göra nåt viktigt alls, ikväll skall jag å syrran kolla på let's dance och vi har bunkrat upp med chips :D Nog för att paren inte är så bra på att dansa så här i början innan dom får in nån sorts rutin, men det är ändå kul att kolla :D
Jurryn va nog ganska sträng förra gången, de va ju jätte många som fick 4 poäng av 10 möjliga xD Jag har inte hunnit välja nån favorit ännu, får se ikväll kanske man kan ana sig till vem man tror kommer att ligga i toppen genom hela tävlingen, men får se!!

NU ska jag göra annat, bye
PS. finns inte så mycket intressant på tv denhär tiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0