Klippmani

Japp det kan man säga att jag har xD Under helgen har jag nämligen gått igenom ca. 20 av mammas gamla allastidningar och klippt ut massor med bilder, först var det meningen att jag bara skulle klippa ut bilder till ett kollage åt morfar, men det var så roligt att klippa ut bilder så jag kunde inte sluta och nu har jag en hel tjock hög med urklippna, galna och mindre galna bilder.. Jag vet inte ens vad jag skall göra med alla bilder, t.e.x. på en bild står det mammas köttbullar, så det är lite ovisst vad jag skall göra med den bilden xD
Men alltid hittar jag väl på något, kan ju alltid göra flera kollage, för att det är så kul :D
Har redan tänkt ut flera olika teman, men först måste jag reda upp bilderna, men om jag skulle orka göra det, säkert 100 bilder om inte mera ( måste nog räkna dem ).
Men hela dethär inlägget kan ju inte handla om att klippa, så jag måste nog berätta att jag skall till vasa imrn oxå och besöka två skolor ( hela skolan skall på studiebesök till vasa högskolor och sådant) jag valde Pedagogiska fackulteten och samhälls och vårdvetenskapliga. Och efter att jag har varit till dem skall ja shoppa en stund, behöver fina kläder inför UF mässan i björneborg xD
Hoppas jag hittar något, men nu skall jag göra något annat ett tag, bye :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tapischier väggan me dom! :D

2009-01-26 @ 20:28:08
Postat av: Anonym

haha bra ide :D

2009-01-29 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0