Ljuva stunder i livet

Det är ljuva stunder att få sitta här vid datorn, skriva blogginlägg och lyssna på mitt älsklingsband Rascal Flatts!!
Jag rekomenderar varmt att alla som inte hört någon låt av dem, skall gå in på youtube och lyssna på nån låt. Dom är jätte härliga och jag älskar att sjunga med till låtarna, dom sjunger ju inte högt, eftersom gruppen består av 3 stycket män, så om man vill går det helt bra att sjunga med. Fast det är ju inte alla som är lika galna på att sjunga med i låttexter som jag är, jag brukar sjunga med i alla låttexter, fast ja inte kan texten och så sjunger jag ju självklart fel :D

Äntligen fredag imorgon säger jag :D Har varit stressigt i skolan denna vecka, med hörförståelse i finska, mycket läxor, studiebesök till vasa o.s.v. men nästa vecka blir ännu värre, för då är det engelska hörförståelse, finska skrivuppgift + tv analys att lämna in, björneborg på UF mässa 2 dagar med en övernattning på ett hårt skolgolv, och då till på köpet en marknad att gå på, joo och tillverka tvål och läppomada bara ingredienserna kommer. Och så får man inte heller glömma att vi skall ha våran engelska presentation klar tills Torsdag nästa vecka, nervöst att prata inför flera hundra personer på ett språk som man inte ens behärskar ordentligt XD Ja men som ni fattar så kommer jag vara väldigt upptagen nästa vecka, så ja kommer antagligen inte att skriva så många inlägg då, men bara mässan är över så börjar det lugna ner sig lite. Men då kommer snart provveckan oxå, innan sportlovet med 5 prov på 5 dagar och så skall man vara tvungen att plugga på proven på alla hjärtans dag oxå :/  Får ju nästan ont i magen av all stress, eller egentligen har ja redan ont i magen, men ja känner mej inte stressad ännu, men det börjar snart kännas av nu :O

Men kanske jag skall komma med lite positiva nyheter nu innan jag avslutar detta blogginlägg:
Jag och dom som är med i mitt företag var med på bild i tidningen Syd-Österbotten lördagen den 24.01, så den som inte sett oss kan ju kolla in den tidningen, där står oxå om hur vi gör när vi tillverkar våran tvål :D

Jetzt muss ich laufen!! Tschüss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0