nr 79.

Jepp, detta är inlägg nr 79 xD
Och jag har väl haft denna blogg i ett halvår kanske mer, hmm.. varje månad har 30 dagar och det betyder att man skulle kunna skriva 30 inlägg per månad om man har flyt och då skulle man hinna skriva 180 st inlägg.. Men nu råkar jag ligga på latsidan med bloggen XD
Fast nu på sistone har jag faktist skrivit ganska mycket, Hurra för mej.. :P
Idag fick vi förrästen betygen, jag var nöjd och förvånad :D fast förvånad på ett bra sätt då, fick högre än väntat i två kurser så ;)
Ibland är man ju lite duktig :D Men jag lägger nog ner mycket tid på läxor och skolan och proven så jag förväntar mig inte så låga vitsord heller.. :P
Men nu ska ja skicka iväg 2 vykort till främmande länder, har inte tid att skriva mer, bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0