ojoj, länge sen sist :O

Men nu är det dags för ett till av mina intressanta blogginlägg xD Om man kan kalla dom intressanta vet ja inte rikitgt, tror inte att det är så riktigt många som läser, men de som läser kan man ju hoppas blir underhållna en liten stund av mina skriverier i alla fall :D Just nu sitter ja å njuter av livet och lyssnar på P!nk :D lysande artist måste jag säga :D Fast hon har knarkat och sånt när hon var ung, men hon har bra musik i alla fall, och det är det enda jag bryr mej om :D
Jaha, va ska jag berätta för roligt idag då? Joo. jag bakade en sats kladdmuffins idag, dom blev ganska goda tyckte jag, min syrra ville till och med äta två stycken så dom var ju tydligen helt ätbara då i alla fall. När man bakar nåt så är det alltid intressant att se vad andra tycker om resultatet, det är inte alltid att folk påperkar något, måste oftast fråga, men det heter ju oxå att om man inget frågar så får man inget veta, så lika bra att man frågar då :D
Julen känns över nu tycker jag, chokladen är uppäten och julklapparna har man lekt klart med, haha kanske inte lekt med, för fick ju inte direkt nåra leksaker så :D men nåja ni kanske fattar principen med det i alla fall :P
Skolan börjar snart och så ska man sitta och skriva matte + engelska prov, skiit att man ska vara tvungen att ha prov efter julen :O dom som bestämmer sådant är inte så riktigt friska alla gånger måste jag säga..
Men nu vill  ja far å shoppa, nån som kommer med? :)

take care // Lenita

Kommentarer
Postat av: Peter

Hihi, du sa sats å kladd i samma mening ^_^

No, srsly, muffinsan va god.

Va dag far vi ti stan? (Antar att e je jag du släpar mee på shopping) D:

2009-01-06 @ 00:42:17
Postat av: L

men haha, snusko ;)

jepp klart de e du som ska far me, men ja vet inte vilken dag, vilken vill du? :)

2009-01-06 @ 00:45:01
Postat av: Peter

Nu på fredag...? Far på bio på samma gang?:D

2009-01-06 @ 00:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0