sista lediga dagen :P

Jepp, idag var vi till ABC och åt dagens lunch, ja måste bara säga att de va skiitäckligt, bläää, inte värt 9 euro alls..
syrran tog en hamburgare, å den va nog säkert mycket godare än lunchen.. :P för att inte tala om hur goda pommisarna är :D haha. Men i alla fall, hoppas ja att dom fixar nå bättre mat tills ja kommer dit å äter nästa gång :P
sådär annars idag har ja inte gjort så mycket, sjungit singstar med syrran, men då slutade ena mikrofonen att funka :/ fast pappa lagade den, så nu funkar den finemang igen :D Jag har märkt att jag inte är så bra på abbalåtar, ja trodde att ja visste hur de gick, men tydligen inte xD särskilt inte verserna i vissa låtar har ja en aning om hur man ska sjunga, så därför måste jag nu kolla på mamma mia filmen en gång till ( gjorde det en gång 2008) och sen ska jag kolla abbalåtar på youtube eller lyssna på mammas abba skiva så jag lär mej hur alla låtar funkar xD
fast just nu borde jag koncentrera mig på matte, men började må så dåligt just för att ja ha suttit och stirrat ner i boken för länge, så jag var tvungen att ta en paus.. måste fortsätta sen ikväll, borde läsa på engelska oxå, men orkar inte idag tyvärr, det är så hiimla många ord så :P

Men nu skall jag avsluta detta inlägg och göra nåt annat, bye :)
Dagens låt: Pink-funhouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0