Ännu ett sent inlägg :D

Det verkar som att det blivit lite som en vana dethär att skriva så sent. Finns det andra som sitter och bloggar denna tid? klockan är ju snart 12 xD. Men jag antar att det har att göra med att ja är lite av en kvällsmänniska, jag tycker om att va vaken och göra saker. Som idag t.e.x då jag tvunget skulle kolla på mina favvoserier Lipstickjungle och the cougar, efter det kom jag på att jag måste ta en dusch, så det resulterade i att jag sitter här nu och skriver + eventuellt lite spelande av roller coaster tycoon ;) någon mer som gillar det spelet?

Annars har det varit en gaska tråkig dag idag, det har ju regnat :/ blev blöt när jag skulle åka moppe till jobbet xD men det är bara att hålla de goda humöret uppe i alla fall :P Nog när man handskas med människor och särskilt turister :D Jag tycker faktiskt om mitt jobb, men ändå skall det bli skönt att sluta om 13 dagar ;D
Imorron skall jag köra, alltså en lektion i bilskolan, hjälp hur skall det gå om jag skall försöka parkera? :O Jag skulle inte vela ha bilen bredvid mej då ;)

Men nu skall jag faktiskt ta och lägga mej,

hejs svejs :)
Ps, dröm söta drömmar ;)

Dagens låt : something right - Westlife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0