Doften av nya saker :)

Jag har just målat mina naglar svarta :D första gången nånsin och jag måste säga att det blev riktigt snyggt, förutom att ja klottade så mycket när ja skulle måla med min vänstra hand för jag e ju högerhänt xD Men det som hamnar utanför naglarna brukar försvinna när man tvättat händerna ett par gånger :D Alltså ja skriver konstigt nu, är rädd att kleta ut nagellacket, fast det har torkat, kände just på det så. Men det är alltid så för mej när jag lagt på nagellack, jag går omkring och viftar med händerna och vågar inte använda händerna ordentligt, precis som att det skulle ta flera timmar för lacket att torka xD någon annan där ute som lider av samma åkomma? :)
Jag köpte 5 nagellacksflaskor idag :D men de kostade typ 1 euro styck, så jag gick inte på så stor förlust ;) sen köpte jag två toppar, eller tunikor kanske man ska kalla det för. Jag är dålig på att namnge kläder. Men i alla fall laddar jag upp bild i morron på dem, orkade inte göra mej i ordning ikväll och ta bild + att ja behöver en fotograf och det finns ingen här hemma som har tid att ta kort på mej nu. Men det är väl å andra sidan inte så bråttom heller xD kläderna försvinner ingen väg ;D
Jag har även innhandlat veet hårborttagnings vaxremsor, har aldrig testat dem förr, men det skall ju finnas en första gång för allt ;) hoppas de funkar, inte för att ja tror på att man har stubbfria ben i 4 veckor, men kanske lite längre än vid bara vanlig rakning, hatar "skäggstubb" på benen, det känns så jobbigt xD



                                                             Här står mina nyköpta nagellacksflaskor på rad :)

Jag övertalade oxå mamma att vi skulle köpa en förpackning med tuckex, det var sex olika smaker i den och de kostade typ 2.95€, så ja tyckte att det var ganska billigt :D när vi kom hem så öppnade jag förpackningen med olivsmak och jag måste säga att de var riktigt goda, fast jag annars inte tycker om oliver xD Kanske en ny favorit för min del? vem vet :D



här är en bild av de salta kexen med olivasmak ;D


Nu har jag inte så mycket mer att skriva, men jag ser fram emot att skriva nästa inlägg ;D Det är faktiskt väldigt roligt att vara en bloggägare ;D Hoppas att det finns folk där ute som tycker om att läsa mina inlägg oxå, ni får gärna komma med förslag om vad ni tycker att jag skall skriva om :D

Dagens låt : Oops I did it again - Britney Spears





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0