En helt okej dag

Hej på er alla där ute som råkar läsa min blogg!! :D
Idag har jag inte gjort så mycket, sov ovanligt länge. Men jag var och simmade med Peter och min lillasyster. Jag var såklart sist med att doppa mej, jag stod och frös och kände mej som en isbit, nog för att jag inte är hundra procent säker på hur sådana känner sig men i alla fall, ni fattar pointen?!? xD när man väl hade doppat sig så var vattnet faktiskt riktigt varmt, skönt till och med, men det var så kallt i luften så jag ville inte va i så  länge, jobbigt att ständigt ha huvudet under vattnet för att inte frysa xD PÅ kvällen var det dags för min morbrors kalas, som hölls hos min mormor. Där åt vi tårta, jag sa att Peter skulle skära en bit åt mej, men det skall jag inte ha han att göra nå mer, eftersom han skärde en himla stor bit som det tog länge att äta upp xD blev riktigt proppmätt *haha*, men i alla fall skrattade vi väldigt mycket, vilket vi alltid brukar göra när vi hälsar på hos mormor och morfar, för alla har alltid en massa roliga historier och upplevelser att dela med sig :D man blir på riktigt bra humör när man far dit! Sen när jag och Peter kom hem for vi en sväng till TB och köpte nachoballs med chili smak, riktigt starka måste jag säga, man behövde inte äta nå många innan det började bränna på tungan XD
Idag tog jag faktiskt en bild på mina skor som jag köpte på tomatkarnevalen och tro det eller ej, men det är inte tomater på dem ;D

Här ser ni mina skor ovanifrån och bakifrån :D


Egentligen har jag väl inte så mycket mer att berätta nudå, men denhär helgen har det varit riktigt jobbigt med jobbet, hehe, har varit tvungen att åka och släppa in folk 2 gånger om dan eller nåt :P men egentligen borde ja inte klaga, eftersom jag får pengar för det!! xD

Dagens låt : I'm not dead - Pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0