Foppatofflorna invaderar

Japp, det är sant. Överallt man tittar, så ser man folk som använder foppatofflor, själv skulle ja aldrig kunna ta på mej ett par för jag gillar dem absolut inte xD men vad tycker ni om fopptofflor? är de bra eller tycker ni att de helt enkelt är fula?
Kommentera mitt inlägg och skriv din åsikt! Jag vill nämligen veta om det finns flera "foppis- motståndare" där ute! :D
Idag har jag inte gjort så mycket, mest suttit och ritat lite xD

Här är den första bilden som jag ritade, Nasse och Tiger som bebisar :D Hittade bilden på internet igår och bestämde mej för att rita av den, såhär blev resultatet, är faktiskt riktigt nöjd med tiger, men nasses ena arm blev lite puckad. xD















Här är min andra bild som jag knåpade ihop. Vet inte om jag är riktigt nöjd med den, men den tog inte så länge att rita heller så :D Tyck gärna till om vad ni anser om mina skapelser, alltid kul med kommentarer, men inte kanske så kul om folk säger att man ritar som en kråka xD






Imorron skall vi kanske åka till tuuri, dendär jätte affären, men ja minns aldrig vad den heter, för det är ju stället där den finns som kallas för tuuri och inte själva affären xD Nå ja lär väl se sen då vad den heter och då ska ja försöka lägga det på minnet. Mitt minne tränger undan namnet eftersom min hjärna anser att det är en onödig sak att minnas, eftersom alla ändå vet vad man menar om man säger tuuri! :D  *lite psykologi har man ju läst* ;D


Dagens låt : Keep on hoping ( feat Colbie Caillat ) - Jason Mraz



Kommentarer
Postat av: Peter

Stiliga bilder, du har ju talang i alla fall!

Sen vet du ju vad jag tycker om foppatofflorna. Grrr.

2009-07-08 @ 18:27:02
Postat av: Cicci

Foppatåfflor - extremt fula och hemska, men otroligt praktiska och lätta att bara 'pick i' och gå ut :)

2009-07-08 @ 18:37:59
URL: http://madmann.blogg.se/
Postat av: Kia

Jag avskyr Foppatofflor! Helt smaklösa, anser jag! Så vi är fler, vi motståndare!



Oj, hoppas att kissen kommer tillrätta! Är det en utekatt? Risken finns ju alltid att de försvinner...

2009-07-08 @ 19:51:41
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/
Postat av: Lenita

tur att det inte bara är jag då :D



Japp han är en utekatt, men han försvann i typ 3 månader förra sommaren oxå och sen kom han tillbaka. Men lite retligt när han bara måste försvinna sådär..

2009-07-08 @ 21:48:59
URL: http://coolcat2.blogg.se/
Postat av: Cecilia

dom e int fula ja fattar int hur ni kan tycka dom e fula?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dessutom e dom ju praktiska ifall man har bråttom att få på skorna!!!

2009-07-15 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0