Gloria :D

Gloria är en bra låt av Mando Diao, den som inte har hört denna låt skall definitivt lyssna på den :D Men hur kan nån ha undgått den, förr spelades den flera gånger om dagen på Ztv xD
Nåja, nu här i detta trista väder så har jag tagit bilder av mina kläder, men ja tyckte att alla bilder blev fula, kanske är jag ful på riktigt eller så är det de negativa vädret som påverkar mig negativt, vem vet? ;P
Nåja kläderna är av märket Kaffe, har aldrig hört det namnet förr, men här är bilderna:



Här är min lila tunikaliknande klänning :D som sagt så vet ja inte vad jag skall kalla den :D
Ser förrästen ut som att jag har världens tjockaste lår XD men det har väl med vinklandet av benet att göra.




Här är den röda klänningen/tröjan, vad man nu skall kalla den då.
Kanske inte världens bästa bild, putande mage har jag oxå xD, men det var faktiskt den bästa av alla röda bilder,
så ni kan ju tänka er hur resten såg ut, faktiskt såg jag gravid ut på två bilder, fast det är bara en synvilla :D NI ser förrästen mitt svarta nackellack på bilden oxå, är stolt :D Det blev jätte snyggt, nog för att alla kanske inte tycker det, men jag anser att det är min åsikt som är viktigast! :D


Men nu skall jag inte skriva nå mer på detta inlägg, om jag har riktigt tråkigt så kanske jag uppdaterar bloggen senare ikväll, men det blir bara i fall av extremt tråk, så ha det bra alla och gråt inte över regnet ;)

Dagens låt : Gloria - Mando Diao


Kommentarer
Postat av: Cecilia

va e de för konstig vit fläck där på golvet på höger sida om dig? :O

2009-07-15 @ 23:23:15
Postat av: Lenita

jadu jag har ingen aning ;D

2009-07-16 @ 21:28:35
URL: http://coolcat2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0