Gokväll på er alla :D

Det är ganska sent nu, klockan är snart 12, men det hindrar inte mej från att skriva ett nytt inlägg här på bloggen :D
Det har varit full rulle idag så jag har liksom inte haft tid att skriva nåt förrän nu, det började väl med att jag sov till 12, vilket direkt görs så att dagen känns kortare xD, sen har jag bakat chokladrutor ( mokkarutor) :

Bakat på gammaldags recept så de blev helt underbart goda ;D

Sen så har vi haft kalas här idag för cecce, så jag bakade även en tårta idag ;

Grattis på 13 års dagen syrran ;D
by the way så var rosen inte så god som det ser ut, eftersom det var stenhård xD

Helt egen dekoration av tårtan ;D jag fick en snilleblixt när jag gick och funderade hur jag skulle dekorera, och resultatet blev såhär. :) Folket gillade nog min tårta så det var ju bra i alla fall :)
Efter att ha bakat så myste jag med Peter en stund, och efter det kom gästerna och de for hem ca kl 9, efter det spelade vi lite roller coster tycoon (diggar gamla spel ) :D och nu skall jag snart gå och lägga mej, skall upp och jobba imrn,

men ha en bra morgondag allihopa :)

Dagens låt : circus - Britney Spears


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0