Hard for me to breathe

Idag har jag kört och upptäckt att det inte är världens lättaste sak att backa in i en parkeringsruta genom en 90 graders sväng xD Det kräver en hel del övning och man måste svänga på exakt rätt tillfälle annars hamnar man snett i rutan, fast det vet väl ni med körerfarenhet redan xD
Idag har jag konstaterat att min bantning inte går så bra, känns som att jag gått upp i vikt istället för ner :P kanske dags att skära sej? eller nää det är dags att skärpa sig, från och med nu skall jag inte äta ett enda chips, godis eller nåt annat ohälsosamt förrän jag kommit i dedär byxorna som jag så desperat vill passa i (igen) xD
Jag kommer att tvingas leva i en värld utan godsaker, och jag har ingen aning om hur jag skall klara av det, jag känner redan nu sockerbehovet som gör sig påmint :P har någon tips på vad jag kan äta som gör så att mitt sockerbehov tillfredsställs utan att jag stoppar i mig sockerbitar? ( inte för att jag bokstavligen äter sockerbitar, men jag menar mer symboliskt ) ;D
NU skall jag göra några situps ( ända tills ja inte orkar mer) sen skall jag gå och lägga mig och före jag somnar skall jag vara duktig och läsa lite på historia inför studenten. Jag letade faktiskt just fram boken, men ja kommer inte orka läsa nå länge ikväll eftersom jag sitter här och bloggar istället för att läsa ;D
Men det är så när man älskar att skriva, skrivandet sitter djupt in i själen på mej! Ingen kan nånsin ta ifrån mig friheten att skriva vad jag vill.. :D

Dagens låt ( gammal goding ) : Just Dance - Lady Gaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0