Hello again

Jag kände för att skriva ett till inlägg idag, på något sätt så har jag blivit mera inne i dethär bloggandet. Nu kan det till och med kännas skumt om ja missar en dags bloggande xD Konstigt hur man kan ändra sig bara sådär. Men hur som helst så hoppas jag att ni som läser min blogg för första gången nu, gärna stannar kvar och fortsätter att studera min blogg :)

Idag körde jag med Pappa igen och jag måste säga att jag typ suger på att köra bil, hur kan man va så dålig som jag? Bilen stannade 5 ggr när jag skulle åka iväg framåt, hmm ser inte direkt fram emot morrondagens körlektion då ja säkert måste åka ute bland trafiken, hur gör man då om bilen stannar fem gånger? Får panik och det bildas en 5 km bilkö bakom en kanske? Hmm.. men ja känner mig faktiskt rikigt nervös, usch jag vill inte råka ut för nåt sånt pinsamt som att stanna mitt i centrum och tvingas kämpa för att få igång bilen igen xD
Har någon av er som kör något roligt eller pinsamt minne från första körtiden att dela med er av? Skulle vara jätte kul att kanske inte vara enda som är totalt misslyckad i trafiken :D

Idag spelade jag guitar Hero, men jag blev förbannad när jag inte lyckades slå mina gamla rekord, det verkar som att jag måste öva lite, så än så länge är jag långt ifrån att vara bäst i hela världen på GH. Men kanske om jag övar flitigt så blir jag bra, Fast bara kanske ;)
Här är en random bild som jag hittade i mitt fotogalleri, enjoy! :

Say Hello to the cute little alien, who lives under my bed :)

Det var allt för dagen, i morron skall jag ta en lite längre morgon och sova ut ordentligt. Börjar inte jobba förrän 12 ;D Men nu är det dags att avsluta detta blogginlägg och kanske läsa nån bok, eller helt enkelt surfa vidare på internet :)

ByeBye allihopa dröm sött :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0