Helluu

Idag är det Lördag och jag sitter här och fryser, eller i alla fall nästan. Om man sätter sin fot utanför dörren så blir det kallt för det blåser nämligen hårt idag. Hela tomatkarnevals vädret har varit ganska skit, i går sken solen en stund i alla fall så folk letade sig ut i t-skjortor och klänningar, men idag var det så kallt så att alla var tvugna att ha jackor på sej, eller i alla fall en lite tjockare tröja xD Jag vet inte vad ja ska tycka om förändringen med tomatkarnevalen, det var nog undefär som det brukar, bara lite mer nya saker att köpa kanske? eller ja vet inte heller, men det var ju lite annorlundare plats i år oxå, fast det var nog helt bra :) Köpte ett par skor ( laddar upp en bild i morron, eftersom ja inte orkar ta nån nu ), ett armband, en mugg där det står närpes på samt körsbär :D mumsigt med körsbär, tänkte faktiskt ladda upp en bild som jag tog tidigare idag, här kommer den :

Här är en bild av min körsbärskonst, det var faktiskt riktigt kul att lägga körsbären på olika sätt och sedan fotografera dem :D men det skulle va bra att ha en systemkamera, kanske att ja skall spara pengar till en sån, eller så lånar ja pappas :D fast det skulle såklart vara bra att ha en aldeles egen ;D Då behöver man inte vara lika rädd om den, eller få lika stora skuldkänslor om man skulle råka ha sönder nån funktion på den xD  Men ja måste helt enkelt se vart mina framtidsplaner leder mej, ifall det blir nån kamera eller inte.. :)
Sådär annars idag har jag inte gjort så mycket, eller varit två svängar till jobbet och släppt in gäster och så blev jag väckt av telefonen klockan 9 i morse, men faktiskt har jag haft en helt okej dag. :D
Nu skall vi kolla på film "forrest Gump" och äta chips eller nåt :D


Dagens låt : Alone - E.M.D.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

E.M.D s låt Alone e SUPER BRA!! <3<3 :D

2009-07-15 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0