I choose to be me!

"I choose to be me, to be free, to be my way", en rad ur låten choose to be me, av Sunrise Avenue. Låten är riktigt bra och passar bra in på hur ja känner mig själv som person. Jag vill vara den jag är och slippa bli kritiserad för det!
"so today I'm free, feeling fine all the time". De av er som inte har hört sunrise avenue så rekommederar jag att lyssna på deras låtar,  de har ju just gett ut en ny skiva, och den har nog lite mer variation än den förra! Det kan jag lova er som tvivlar!! :D
Idag har jag jobbat, tänkte ta en kortare arbetsdag, men blev inte så xD Vi hade så mycket städa och mycket tvätt :P
Imorron kommer det mycket gäster så då lär det bli mycket att göra oxå :D Men det är bra att ha något att göra så att man inte bara måste sitta stilla och ha tråkigt xD Är faktiskt väldigt glad att jag fick detta jobb, jag trivs jätte bra :D
Nu känner jag mej väldigt trött, har inte sovit nån lång natt på länge, det är alldeles för varmt xD men att man sover lite på natten resulterar i risk för att somna om man lägger sig ner för att vila xD Har hänt flera gånger :D


NU skall jag avsluta detta blogginlägg och logga in på facebook xD

Dagens låt : Diamonds - Sunrise Avenue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0