I'm fallin' in love with your favourite song

Idag har jag varit på loppis med mamma. Det var ganska många bord där faktiskt och det var kul att rota runt bland allt skräp XD Jag köpte 5 st. böcker som kostade mellan 1 euro och 3 euro, så det var inte direkt dyrt ;) Sen köpte ja ett armband för 50 cent samt en ljuslykta formad som en stjärna som oxå kostade 50 cent. Så jag har inte slösat upp så mycket pengar, eller egentligen slösade jag inga pengar alls, för det var mamma som betalade :D
såhär ser armbandet ut som jag köpte :

Jag måste säga att det var ett riktigt bra köp :D Riktigt snyggt om jag får säga det själv ;)

Alltså jag måste bara säga att loppisar är ett jätte bra påhitt. Särskilt om man läser mycket böcker som jag, så hittar man billiga böcker på loppis, för det är faktiskt inte bara gamla skräpböcker där. Det gäller bara att veta var man skall leta ;D Pocketböcker får man ofta tag i för ca 3 euro, men i affären måste man betala nästan 10 euro för en, ännu dyrare om det är en ny bok som just kommit ut.
Okej men nu skall jag inte ha några långa skriverier om böcker för jag skall skriva av mig lite på en berättelse som jag håller på med.

Ha det bra ;)

Dagens låt : Die Welt steht still - Revolverheld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0