I'm thinking of you..

Idag har jag varit på min första körlektion i bilskolan, hmm.. hur gick det då?
Haha jo, det gick väl egentligen ganska bra. Bilen stannade bara 2 ggr ;D Haha nytt rekord eller nåt, men ja måste medge att det är grymt svårt att få dedär me kopplingen och gasen att fungera perfekt xD hur lyckas alla andra? jag tycker att det är jätte svårt :P Nåja jag fick öva backstart och köra bland annan trafik :O kände mej ganska rädd när jag körde bland andra bilar, eftersom jag inte ens på långa vägar behärskar bilen xD Men jag och pappa skall öva alla kvällar så att jag lär mig dedär med koplingen och gasen samt växlandet. Jag har märkt att det är lätt hänt att lägga i fel växel oxå :D ja undrar nog om andra har liknande problem som jag, eller om jag är enda dumma personen som har svårt att köra bil.

Jag upptäckt att låten "this love" av maroon 5 är jätte bra, fast den e gammal ;D Jag har gillat låten ända sen den kom ut, men jag har alltid hört fel på vad han sjunger på vissa ställen, så det var ganska kul att faktiskt läsa låttexten. Man känner sig ganska dum när man gått omkring och sjungit fel hur länge som helst ;)


Jag älskar tee :D


Jahapp, det var en helt random bild det, men nu vet ni som läser min blogg att jag är en tee älskare. Finns inget godare och man blir varm om man fryser ;D Jag vet inte riktigt vilken smak som är min favorit, men jag tycker väldigt mycket om grönt tee med vanilj ;)
NU skall jag avsluta detta inlägg och tipsa er om dagens låt istället :

P!nk - This is how it goes down

Kommentarer
Postat av: Cecilia

du borde bo i england ifall du älskar te så mycke :P

2009-07-15 @ 23:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0