ingen tid för mej :O

Idag har det varit fullt upp xD Jag började jobbet redan 8 idag och klockan 1 hade jag körtid i bilskolan och jag kom hem lite före 4. Sen hann jag bara vara hemma ett tag och klockan 6 var det dags för finskakurs och jag kom nyligen hem från den. Så jag har inte haft så mycket egentid idag kan man säga.
Men det blir ännu värre imorron, då skall jag köra mellan 8 och 12, sen jobba till 6 och finskakursen då till kvart över 9. Vilket betyder att ja kommer att vara hemma först ca halv 10 xD
Självgjorda plågor, men ljuset i tillvaron är att sötisen Peter kommer hit på onsdag :) Läängtar :)<3 tycker om dej gulle :)<3

Men nu skall jag sätta mej ned framför tv:n och vänta på att lipstick jungle ska börja :D

Take care ;)

Dagens låt : You're my world - Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0