Ja för lätta kläder!

Jag har så tråkigt nu så jag måste skriva ett till blogginlägg :D
Men jag har ett bra ämne att ta upp nu, nämligen orättvisor!
Det som jag speciellt tänker på nu är att män säger åt kvinnor att inte klä sig i så urringade kläder. Men tänk nu på sommaren när det är ca 30 grader varmt solen gassar och du har varmt, har man inte då som kvinna rätt att ha på sig ett så litet linne som möjligt? Jag menar det är ju ändå fritt fram för män att gå utan tröja, men vi skall inte ens få ha ett urringat linne?
Ni som har så dumma åsikter att ni tycker så, ni borde tänka om. Vi lever i en värld som borde vara jämställd och vem orkar bry sig om hur nån annan klär sig? En annan sak som stör mig oxå är att våldtäktsmän bortförklarar sig genom att säga att kvinnan var så lättklädd/utmanande klädd. Men herre guud, inte vill man väl gå omkring i stickad tröja på sommaren direkt, klart att man vill ha på sig "lättare" kläder.
Så skärp er alla som klagar på kvinnors sätt att klä sig, vi har oxå rättigheter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0