Jag mår illa :O

Usch, säger jag bara..
Idag skulle vi fika och mamma hade skärt upp bitar av en rulltårta med jordgubbssmak, som vi skulle äta till kaffet då. Jag och pappa tog varsin bit och vi tyckte nog att det smakade lite konstigt, som nåt slags lim eller nåt, men vi åt nu upp våra bitar i alla fall. Men sen när Cecce tog en så hann hon bara ta en tugga innan hon såg att den va möglig, de va till och med vitt ludd på en del av den, hon sprang genast och spottade ut äckelrulltårtan i soppåsen.
Den konstiga smaken berodde ju på att den va typ möglig då, konstaterade vi. Tänk att de kunde vara mögligt fast datumet går ut först om 3 månader. Så jag varnar alla all se upp med vad ni stoppar i er, ibland räcker det inte bara att kolla på datumet!!


skriver mer sen ikväll och då kommer bilderna på mina nya kläder oxå ;D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

usch ja tänkt spy ja när ja had de i munnen fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

2009-07-15 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0