Lördag och Marknad

Usch vad det var fullproppat med folk på marknaden i kristinesstad idag :P Man kände sig som "en manglad sill", cictat från en person i min familj :D Men på riktigt så var det väldigt jobbigt, särskilt när folk stannar mitt i gången och börjar prata me nå annat folk. Det stoppar upp hela gång trafiken xD Jag köpte inte så mycket bara jordgubbar, brända mandlar och några remmar. Jag hittade inte direkt något annat som föll i min smak. Inte ens smycken, eftersom jag köpte så många på Glitter igår i Vasa. De var 75 % rabatt på massor av smycken, så ja passade på att köpa 2 halsband, 2 armband och 2 par örhängen :D Skulle ha kunnat köpa mer, men man kan ju inte köpa hur mycket som helst heller ;)


Här är en bild på ett av armbanden, riktigt stolt över att ja fick det för under 2 euro :D

Igår på kvällen var vi på premiären av Night at the museum 2, måste säga att det var en riktigt bra film! Den innehöll mycket mer action än den första xD Man satt nästan och var spänd av förväntan. Humorn var lysande, men jag tror inte att de lite yngre förstod humorn, för i biosalongen var det ganska folktomt men jag och Peter var äldst och det var nästan bara vi som skrattade xD Men jag kan nog glatt rekommendera att andra skall gå och se denna film oxå :)


Dagens låt : Know your Enemy - Green Day


Kommentarer
Postat av: Cecilia

jo han filmen va no ganska bra! :D hey! ja skratta no lika mycke som er!!

2009-07-15 @ 23:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0