måste bara skriva

Min katt är ju bara för söt. Hon är nämligen rädd för min bordsfläkt ;D Hon låg och sov på min skrivbordsstol och det är varmt här så jag lagde på fläkten, men då blev hon jätte rädd och uppskärrad, så jag var tvungen att stänga av den igen xD Och efter det så ligger hon och kollar på fläkten för att va säker på att den int ska börja röra på sig igen, är hon bara inte för söt? :)
Innan hon somnade om så stirrade hon vaksamt på min fläkt. Helt ofattbart att man kan va rädd för en liten fläkt, men å andra sigan så är hon ju rädd för allting, men det skulle nog jag oxå vara om jag blivit påkörd av en stor bil och uppjagad i ett stort träd av en stor hund xD.

Tack för mej, skulle bara rapportera om min gulliga kisse ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0