Momma's boys

Alltså jag kollar på det programmet nu, och jag måste säga att det är knäppt. Pojkarnas mammor vill bestämma vem de skall vara tillsammans med, och mammorna e helt bitchiga. En av dem vägrade godkänna sin pojkes val, ja menar hur kan man va så elak. Hur kan en förälder bara säg sådär att man inte får träffa nån? De e ju helt sjukt, men klart de e ju ett tv-programm så allt e väl säkert uppgjort från början. Men i alla fall reagerar man ju på att det finns sådana föräldrar som vill kontrollera sina barn fullständigt! Tur att mina föräldrar inte är så..


Såhär såg nachobollarna ut som jag och Peter satt och mumsade på igår, men nu är de uppätna :D Goda var de i alla fall ;)




Dagens låt : funhouse - Pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0