regn så långt ögat når

Idag har det varit en tråkig dag, man blir så trött på denhär skitsommaren, när det aldrig kan vara varmt. Och är det varmt så är man på jobbet och när man kommer hem går solen i moln och då kan man ju inte sola längre :P Vädret ha varit skit denhär sommaren tycker jag. Någon annan som tycker det?
Idag har jag haft körlektion i bilskolan och det gick väl sådär, blir bara så irriterad på mig själv när jag aldrig gör några framsteg :( hur svårt skall det va egentligen? Men på måndag skall jag kör igen och då i kristinesstad :O usch, hur skall man våga det, kommer ju säkert att gå helt skit :P
Det enda som lyst upp min dag idag var att jag lyckats komma igenom hela första kursen i historia nu, jag har int läst nå anteckningar ännu, men ja har i alla fall läst i boken. Och imorron skall jag börja med andra kursen. Ganska patetiskt att sitta hemma på helgen och plugga, men jag har inte blivit bjuden på nån fest heller så jag har ingenstans att far :P
En annan ljuspunkt idag var att mamma hade köpt jordgubbar som vi mumsade på efter kvällsmaten. Såklart var jag tvungen att fotografera några av dem, för att ha nån cool bild att ladda upp här! :

Söta var de ;)

Men nu skall jag fortsätta min deprimerande dag med att spela typ dataspel eller nåt,

Dagens låt : Romeo - Revolverheld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0