Shoppaholic?

Idag har jag varit till Vasa och shoppat, man blir ju helt galen av all rea överallt. Man blir som övertygad om att man absolut måste köpa dendär tröjan för den är ju så billig xD Jag slösade nog upp ganska mycket pengar, men jag tänker inte avslöja exakt hur mycket ;) Här är en bild av mina shoppingkassar :


6 stycken shoppingkassar blev det xD Ni måste tro att jag är galen eller nåt, men de e bara helt enkelt kul att shoppa reaprodukter. Man får så mycket för så lite. Men egentligen behöver jag väl inte allt jag köpte, men kan helt enkelt inte motstå billiga priser ;) Nästan alla kläder jag köpte var på rea, så ja känner mej ganska stolt :)
I morron kanske jag laddar upp nån bild med sakerna som jag köpte så ni får se vart mina pengar försvann. Men en sak är jag stolt över, jag köpte inga skor :D Jag provade faktiskt ett par skor, men jag var duktig och lagde tillbaka dem på sin rätta plats efter. Ibland får man helt enkelt tillfredsställelse av att bara prova skor :D

Har inte hunnit med någon körtur ikväll, så jag har inga framgångar att rapportera om, men imorron skall jag ut å köra en sväng har jag bestämt, så kanske har jag framgångar då, men det återstår helt enkelt att se ;)


Dagens låt : Die Welt steht still - Revolverheld



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0