Supermätt xD

Kom just hem, har varit till kebabstället och vräkt i mig en megapizza. God var den :D Nog nästan bättre än på självaste pizzerian här där jag bor. För att inte tala om billigare. Samma pizza som på pizzerian får man för 2 euro billigare + att den e mycket större. Fast det å ena sidan kanske är en nackdel eftersom vissa kanske har trubbel med att orka äta upp den bigimala pizzan, men ett knep är att lämna kanterna och äta fyllningen ;D Så brukar jag göra om jag blir för mätt ;)

Tänkte inte skriva nåt längre inlägg nu eftersom det brinner av iver i mig att få spela Guitar Hero, som på nytt igen har blivit mitt favvospel ;D Men jag uppdaterar bloggen senare ikväll med mer, så håll i er så länge ;D



Låt för stunden : Lily Allen- Fuck you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0