Tjenare på er!

Idag bröt jag trenden med sena inlägg eftersom klockan bara är 9 nu xD Men jag kan ju inte vara nattuggla alla dagar heller ;D Idag har det varit en tråkig och händelselös dag på jobbet, förutom att brandalarmet gick igång IGEN på grund av att nån lagade mat, dedär brandalarmen i lägenheterna är så himla känsliga, nog skulle man väl måsta kunna laga mat utan att brandalarmet går igång. Men det tog verkligen priset när brandalarmet gick igång i lägenheter där det inte bodde någon :P Vi letade men vi kunde inte hitta någon orsak till brandfara :P Den som installerat sådär känsliga brandalarm borde inte få gå lös xD
Nåja, nu skall jag sluta klaga, det är inte nyttigt för själen. xD Jag kan ju berätta nåt kul istället som att jag t.ex. har börjat föra drömdagbok, jag skrev ner första drömmen idag, men den var så sjuk att ja inte vill skriva om den här eller i alla fall vissa delar av den var sjuk xD Jag läste på en blogg som handlade om att behärska tekniken att styra sina drömmar, att ett bra sätt att börja på är att föra drömdagbok. Så nu har jag börjat med det. Om nån mer är intresserad av detta så kan ni kolla in denna blogg :
metrobloggen.se/lucidity

och nu till en intressant nyhet, jag har bakat idag ;D här är en bild av mina skapelser ( som egentligen bara är helt vanliga, men himmelskt goda kanelbullar ) ;D


Ganska artistisk bild på nåt sätt måste jag säga ;)

Men nu skall jag spela roller coaster tycoon en stund och sedan ta en svalkande dusch :)
Ps. Jag har varit duktig och pluggat hissa idag ;D

Dagens låt : Don't stop the music - Rihanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0