Tjenixen!

Idag var jag inte så länge  på jobbet, fanns inget att göra heller direkt + att jag har jobbat övertid några dar denna vecka så jag hade liksom arbetat in att sluta tidigare ;D Vi har tvättat typ ett ton med sängkläder idag xD Vi har haft en stor hop i tvättrummet, men det har varit så dåligt väder hela veckan så vi har inte kunnat tvätta så mycket, eftersom vi har så dåligt med torkutrymmen inomhus xD 6 tvättmaskiner tror jag att det blev, :D Så man har varit flitig idag ;)
En annan sak som jag varit flitig med är att plugga historia, har nog läst ca 1 h idag ;D Faktiskt riktigt stolt över mej själv :D
Nu skall jag slå in Alisas present, för det blir ju till att far på kalas ikväll så ;D

Ha de bra alla som läser detta ;)


Dagens låt : love in this club - Usher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0