tummen ner för veet

Jag skrev ju om att ja hade köpt veet vaxremsor, och ikväll provade jag dem, men ja måste säga att jag blev besviken. Jätte mycket hår lämnade ju kvar på benen, fast man drog en remsa flera gånger på samma ställe så blev de inge mindre hår där.. helt bortkastade pengar.. :P

Alltså har nån något tips på vad jag skall göra för att få bort håret på mina ben? Jag har testat hårborttagningscreme, men man får så mycket sår på benen och så av det ifall man har på det för länge xD Snälla snälla jag ber er att tipsa mej om nån bra metod, ja vill att håret skall hållas borta åtminstone några dagar, inte direkt kul med stubb efter 1 dag :P


Köp INTE veet vaxremsor, för det är bara bluff och båg med dem!!!!

Kommentarer
Postat av: Azra

Ja pröva täjde veet vaxremsor en gang, ja tyckt no di funka häjlt bra. Men fy sablar va e to sjukt :P

2009-07-11 @ 10:24:57
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0