Twinkle, twinkle little star

Idag har det inte hänt så speciellt mycket, jag och Peter körde in ved åt pappa, vi kände oss stolta som gjorde nåt vettigt ;D Vi hjälpte även till att städa undan löv från syrenhäcken som pappa kapade idag :D Så om man summerar dagens gärningar så har man väl varit ganska snäll idag ;)
Tvingades förrästen att åka en sväng in till jobbet idag oxå, och släppa in folk i en lägenhet. Hmm men det var inte så kul eftersom de pratade finska och mina finskakunskaper är inte direkt bra, det blir ganska staplande när man skall försöka säga nåt xD Fattar inte varför det skall vara så svårt att lära sig lite vardagliga fraser och använda dem sedan. Man vågar ju liksom inte öppna munnen i själva talögonblicket, men så fort faran är över och människorna försvunnit så kommer man på en himla massa grejer som man skulle kunna ha sagt XD varför är det alltid så? Jag gissar att det har med osäkerhet att göra, jag vill inte direkt säga något sålänge jag inte är 100 procent säker på att det är rätt, eftersom jag är rädd att folk skall skratta åt mej. :P Jag är säkert inte enda personen i världen som är rädd för detta, jag är säker på att det är många andra som oxå är rädda för att folk skall skratta åt dem. xD

Idag blev det inget bilkörande, har liksom inte hittat nån bra tid för det. Men igår körde jag ett tag med pappa, fast det blev tyvärr inga större framgångar att rapportera om xD Jag måste fortsätta kämpa så att jag behärskar bilen ;)


Men nu är det dags att kanske kolla på film eller nåt, men ha de så bra ni som bestämt er för att läsa enda hit i detta blogginlägg ;)

Dagens låt : Amanda Jenssen - Amarula tree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0