wiie :)

Ikväll har jag kört med pappa och jag måste säga att jag tyckte att det gick ganska bra, börjar bli lättare att få bilen att rulla iväg nu :D Det stannade bara en gång ;) Stora framgångar, så nu är det bara att hoppas på en körgång då bilen stannar 0 gånger :D Men det kan man väl bara drömma om än så länge ;)

Idag har jag upptäckt ett nytt bra band, ett tyskt "Revolverheld", och det bara för att jag spela en låt av dem på GH och då var ja tvungen att se om bandet hade några andra låtar och såklart hade dom en hel lista :D så nu sitter jag här och diggar till deras låtar ;D Fast jag kan tänka mej att alla inte gillar dem, eftersom de sjunger på tyska, men jag läser ju tyska så inga problem för mej ;)
Här är en bild på bandet :




Inte så överraskande då kanske att dagens låt är en låt av denna grupp ;D

Dagens låt: Generation Rock - Revolverheld




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0