Ännu en grå dag

Usch jag blir så ledsen, måste det regna och vara surt väder hela tiden? Hela sommarlovet hittills har bestått av blåsiga, gråa och trista dagar. Man blir ju så sömnig av dethär vädret och man vill inte vara utomhus heller när det är så kallt :P Jag vill att solen skall börja skina så att jag får lägga mig på en filt utomhus i bikini och sola, samt läsa en bra bok. så snälla solen kom fram nu!! :D
Idag fick jag äntligen min okejtidning, nummer 4 som kom ut i april som jag aldrig fick, och jag var tvungen att skicka flera mail åt dem och säga att jag som prenumerant gärna skulle vela ha tidning nummer 4. de skickade en tidning ganska snabbt, men fel, de skickade den ja redan hade fått, alltså nummer 5 :P Märkvärdigt när saker skall gå så slött i samhället..

Så har jag råkat ut för några klantigheter idag? Nej, inte än så länge, men jag råkade faktiskt riva upp skärsåret igen när jag skulle torka händerna på en handuk, men det händer väl många, så man kanske inte kan kalla det klantigt. ;D I dag har jag oxå satt upp massor med plancher, eller jaa 4 st i alla fall. Men mina skåpdörrar är redan fulla med planscher så ja måste sättta dem ovanpå varandra, och så kan ja inte heller ha plansher längst ner på dörrarna för då river min katt sönder dem. Hon är helt hopplös xD så därför måste jag ladda upp en gullig bild på henne :

här sitter min gulliga kisse på sitt favoritställe bland alla blommor :) gullig min by the way ;D

Dagens låt : If you seek Amy - Britney Spears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0