Do you know your enemy?

Idag har man varit lektant då :D Min kusin Janika har varit här, jag och min syrra var barnvakter och vi hade inte räknat med nån lön, men 20 euro per skalle ska vi få, känns bra med lite extra pengar i kassan. Men man borde inte få betalt för att umgås med sina släktingar, särskilt när vi så sällan träffar henne. Men i alla fall hade vi kul hon sprang runt överallt och petade på allt möjligt, men vi lekte med bratz och spelade spel och kollade på en väldigt sjuk film "Nisse och klara" hette den, bestod av 3 avsnitt med talande dockor som hade olika äventyr. Jag började gapskratta när dockorna hittade en död fågel och sedan beslöt sig för att de ville skära i de för att se hur ett hjärta ser ut. alltså hallåå brutalt för att vara ett barnprogramm eller? Åtminstone jag tycker det :P Och sen stod dockorna och tittade ut genom ett vindsfönster och så klättrade den ena ut på taket ( med ett snöre kring midjan ) för att hämta en boll "som frös " därute i kylan. Då faller den ena dockan ner inomhus och lämnar dendär andra dockan att hänga i vindsfönstret och vad gör dockan inomhus då, jo drar i repstumpen som hänger ner så att dockan faller ner i golvet. allstå hallåå ska man lära ungar sånt? men i satt och gapskrattade för att det såg så sjukt kul ut när dockan föll ner xD Förrästen talande tygdockor, gör bättre barnprogram vet jag :P Hur verkligt är det egentligen för barnen att titta på ett barnprogram där de hör att de talar, men de kan inte se att någon av dockorna rör på munnen, för just det de är dockor.

Okej nu kanske ja inte ska skriva nå mer om barngrejjer, men vi hade kul i dag i alla fall :) Nu kommer ett viktigt meddelande här : jag har beslutat mig för att godisstrejka och sluta äta godis, chips, glass och allt sånt. Det enda ja tillåter mej själv att äta är typ en bulle på nåt kalas hos nån släkting eller nåt, alla vet ju hur det är "ta en kaka till nu, inte bantar du väl.." blää ka va så jobbigt ibland.. :P


kärlek till alla :)
jag tycker om dej Peter och det vet du :)<3


dagens låt : Know your enemy - Green Day

Kommentarer
Postat av: Peter

Tycker om dej jag å. :) <3

2009-06-17 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0