Glad Midsommar :D

Jepp även idag är det midsommar. Har inga större planer för resten av dagen, det är ju dans i fagerö, men jag vill hellre ha en myskväll hemma med min älskling :) Vi ska fara ut å köra me hans bil, stolt över att han äntligen har körkort :D Det verkar som att bilskolan här där jag bor är väldigt slö, det är många av mina kompisar som varit tvugna att vänta minst en månad på att få körkort. Man kan väl säga som så, mycket elever men för lite lärare, om de skulle ha ännu en tredje lärare så skulle de flesta ha en möjlighet att få körkortet i tid!! Borde kanske föreslå det för dem, de har ju så dyra priser å, så man tycker ju att de skulle kunna ha råd att anställa nån mer lärare. xD
Just nu sitter jag här i min aftonklädsel, laddar upp en bild här så ni får se vad fin jag är idag :D haha nå man skall väl inte skryta, men ja tycker faktiskt om denhär klänningen som jag har på bilden!! :)

Hehe kanske inte världens bästa min, men jaa, det är ju utstyrseln ni skall titta på ;D

Jag börjar känna mig hungrig jag nu, men pappa är därute och grillar korv så vi skall snart äta. Mums med grillkorv tycker jag :D Det är nog en av de saker som signalerar om att det är sommar, att man släpar fram grillen och tänder gasen och kastar på korvarna på grillen och låter dem fräsa ett tag. Sedan tar man in dem och lägger ner dem på fatet och sticker en gaffel i dem *muhahah* okej, nu vet jag inte vart mina tankar är på väg, så det kanske är bäst att avsluta detta inlägg :D

Byebye ha de så bra nu allihopa och sup med försiktighet!! :)

Dagens låt : Take my hand - Simple Plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0