Gråa moln på himlen

Usch idag har det varit så tråkigt väder, man har känt sig riktigt deprimerad av det trista vädret. Peter var nu med mej en del av dagen och det gjorde verkligen dagen mer färggrann, men sen åkte han hem och jag blev ensam igen och hade tråkigt, så det slutade med att jag slötittade på tv. Tyra banks behandlade feta och smala personer som blev kritiserade av personer i sin omgivning. Ganska intressant, dendär feta personens pojkvän var en riktig skitstövel, som hela tiden kommenterade hennes vikt och hotade med att vara otrogen mot henne om hon inte gick ner i vikt, ja menar att man bara gör så är helt sjukt :O okej, dumpa honom då kaske nån tänker, men de hade en liten ganska nyfödd bebis tillsammans och den behöver väl en mamma och pappa kan jag tro. Men man får ju verkligen hoppas att den övervitkiga damen tar sitt förnuft till fånga och dumpar dendär skitstöveln :P Sen intervjuade Tyra en tjej som åt i sömnen, det  var ganska sjukt, hon märkte av sitt betende för att hon hittade godispapper i sängen och chokladfläckar på kudden och allt möjligt, och om nån hade gömt godiset började hon slå i skåpdörrar helt i sömnen, egentligen ganska faschinerande att man kan bli så när man sover. Man undrar ju vad som kan ligga bakom, ganska säker på att det var stress som låg bakom. Men hoppas hon lyckas lösa sitt problem!!
I dag tänkte jag att jag skulle göra nåt kul med min överflödiga tid och baka ett recept som jag aldrig tidigare gjort, rabarberlotta hette det, och jag gör aldrig om det. Det tog över 2 timmar att göra, så det är bäst att skiten går att äta i morron, annars blir jag arg :O
By the way åt vi strömmingar här ikväll, så ja tänkte ta mig friheten att ladda upp en  bild på strömmingshuvuden:

ganska häftig bild enligt mej ;D

Dagens låt:
Geek in the Pink- Jason Mraz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0