I wanna dance with somebody

Jahapp, då var det dags att uppta bloggskrivandet igen då, efter en paus på en vecka. Tiden har helt enkelt flutit iväg och jag har inte hunnit skriva något nytt inlägg xD Men nu lovar jag att ta mig i kragen och skriva igen! Vad har jag gjort då, när jag inte skrivit? JO jag har spelat sims 3, som för övrigt är det roligaste spelet som jag nånsin har spelat på en dator. Jag rekomenderar detta starkt till er som diggar the sims, om ni älskade tvåan kommer ni att älska trean oxå :D Det gör i alla fall jag! :)
Igår hade jag, Peter och mina syskon roligt, jag satt och skrev meningar med luckor, och sedan skulle de fylla i substantiv, adjektiv o.s.v berättelserna blev riktigt roliga, så roliga att jag tänker skriva dem här. Men varning detta är trötthetshumor, så jag kan inte garantera att ni skrattar, men de med sjuk humor skrattar garanterat!

Här är berättelse nummer 1 :

En vit lutande bajsnödig gumma bodde i ett fallfärdigt stenhus. Gumman tyckte om snuskiga pojkar som liknade äckliga män. En dag sprang gumman och därefter kackade gumman på slemmiga gubbar. Gumman hade en gris som hon tyckte mycket om.
En annan dag när gumman flög, upptäckte hon att krukväxten kissade i trädgården. Hon blev illamående och rullade över til grannen. Grannen var en lerig,skråmad och ful gubbe, som roade sig med att äta andra personers gredelina ägodelar. Gumman tröttnade på grannen och blåste hem till sitt fula hus, där hon sedan klampade omkring, Gummans sönderbombade gurka kom för att få sällskap och gumman värmde denna genom att knåda den. När kvällen kom blev gumman väldigt trött och somnade med blodiga läppar och slickade hela natten på spyende bananer.


Här är berättelse nummer 2 :

Pär-Elof den snåla affärsmannen var en väldigt vattenskadad typ. Han hade en bajskorv som flickvän. Varje kväll brukade de skrika tillsammans och se på blodtörstiga filmer. Men en kväll råkade Pär-Elof pöka på sin flickvän, som omedelbart hoppade upp. Pär-Elof blev sorgsen och flåsade ut genom dörren som var gjord av ekollon, i rena farten råkade han tugga på grannens digibox som satt och rostade på hans trappa. Pär-elof blev mycket utsvulten och cyklade i igen för att sedan fisa. När Pär-Elof hade lugnat sig brölade han högljutt och sedan flög han iväg.
Hans flickvän hade nu skjutit sig och pruppade på soffan och åt suggor. Pär elof blev upphetsad och rusade för att våldföra sig på henne. Denna dag slutade skit för de båda älskade som avslutade dagen med att mörda!!


Haha säger jag bara, så fel det kan gå när 4 personer skall komma på ord att fylla i en berättelse med xD Jag hoppas att det var nån annan där ute som oxå blev en smula road!!


Today is happy day ;D

Dagens låt : dance with somebody- Mando Diao

Kommentarer
Postat av: cecce

hahah fast ja ha läst hande hondra gangor sat ja no å fnissa å a fö he xD

2009-06-11 @ 13:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0