I'm looking out

Usch usch vad jag känner mej trött. Blev att gå och lägga sig sent igår och stiga upp tidigt idag. Har varit på jobb i 3 h och sen i bilskolan i 1½, alltså de e nog grymt va trött man kan va när man e på lektion, ja sitter och kan knappt hålla mej vaken och det svider i ögonen av trötthet och man har bara lust att luta sig bekvämt ner mot bordet och sova sig genom hela lektionen. Hon säger ju ändå bara precis samma saker som står i boken, så ja förstår inte varför vi måste ha så många lektioner. Vi skulle ju lika gärna bara kunna läsa allt direkt ur boken :P Ja minns ju knappt nå mer nu heller vad hon tala om idag, men om man är trött och håller på och somnar så är man inte heller särskilt uppmärksam, men det är ganska underligt att jag alltid är lika trött där, även fast ja ha sovit länge på natten innan, men de måste ju nästan bero på den dåliga luften, träng in 18 svettiga ungdomar i en liten källare så får ni se hur jobbigt det är. Vi var bara 6 i min grupp från början, och det tyckte jag var en liten och mysig grupp, men nu har de ju varit tvugna att packa ihop oss i bara en grupp, en stoor grupp då oxå. :P

Imorron har man jobb då i växthuset, blir väl en ca 8h arbetsdag det då oxå, men ja hoppas verkligen att ja int kommer att bli lika slut nu som förra gången ja jobba, ska ju bord va mer uttänjd denhär gången, tycker ja nu i alla fall :D Förrästen ser ja fram emot mitt jobb på "sommarhotellet" det verkar inte vara sådär jätte svårt, man behöver ju bara städa och se till så att gästerna har det bra. Men det enda som e knepigt är kanske att komma ihåg alla små detaljer, men nog skall det väl gå bra, ja börjar på måndag :D Jeij, längtar, skall bli kul att ha nåt att göra på dagen å int bara slöa på här hemma och dö av tristess. Men vädret blir ju säkert riktigt fint nu till nästa vecka för att jag skall jobba, det har ju som varit fult väder hela denhär veckan xD men ja hoppas att de inte regnar nån dag nästa vecka, för det blir jobbigt att kör moped isåfall xD


Men nu skall jag avsluta detta inlägg och fortsätta läsa i min bok "berättelse om herr roos" som är skriven av Håkan Nesser, sen när jag har läst klart den så kommer det en recension på bokloggen :) lenitasbokstund.blogg.se

Dagens låt : Livin' in a world without you - The Rasmus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0