It ain't the way

idag har man tjänat pengar. Arbetade i 7½ h  idag i växthuset. Men jag tänker inte berätta hur mycker pengar jag fick, men vi kan säga att jag i alla fall var nöjd ;) det var ju inte direkt nåt krävande arbete vi utförde, det enda jobbiga var egentligen hettan. Klart att solen var tvungen att gassa på idag, så svetten bara rann nerför pannan och ner på näsan. Det var jobbigt xD Men man skall inte klaga när det är pengar med i spelet :D
Jag har inte gjort så mycket mer än att jobba idag, när ja kom hem, tog jag en dusch, åt en måltid med familjen och efter det har jag spenderat hela kvällen framför tv:n xD Men vad mer kan man orka göra när man har arbetat och slitit en hel dag? ;D
ikväll tror jag att jag skall gå och lägga mej tidigt, har inte sovit ordentligt på åtminstone två nätter nu så, dags för en ordentlig natts sömn. Allt är värmens fel, det enda som ja inte tycker om med sommaren är att det måste va så varmt på nätterna, och om man ska sova två i ett rum så brinner man ju upp xD men ja kan inte ha upp fönstret heller för då vaknar jag runt 6-7 tiden då folk far förbi med sina bilar på väg till jobbet, eller så väcks jag av fiskmåsar som skriker xD Okej jag har ingen aning om varför jag sitter här och skriver om mina sömnproblem, men jaa, antar att jag har brist på annat att skriva xD


Dagens låt: Destiny - Sunrise Avenue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0