Jobbig dag

Bokstavligen har det varit en jobbig dag, jag har arbetat 8 h i växthus med jessica och vi har en till lika lång arbetsdag att se framemot på torsdag i nästa vecka. Hoppas att lönen är bra xD snacka om att man fick ont i ryggen av att gå krökt och sopa upp ruttna tomater, eller alla var ju inte ruttna, men jaa ni fattar och i grönt geggamojs fick vi sopa, mums :P men vad gör man inte för lite pengar? Jag tror att folk i princip skulle kunna göra vad som helst bara de får pengar :D Fast jag vet med mej själv att jag inte skulle kunna göra VAD som helst, att gå in i ett rum fyllt med stora håriga spindlar som hoppar ner från taket och väggarna och landar på mitt huvud, det skulle jag absolut inte klara av xD fast hur många skulle göra det frivilligt? ;D Jag hinner inte skriva nå längre blogginlägg nu för jag kollar på filmen "att göra en pudel" som de sänder från tv 5 :D riktigt kul film,

men ha en fortsatt trevlig kväll till alla er som läser min blogg denna kväll :D



Dagens låt : Gloria - Mando Diao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0