Nytt inlägg

Hej på er gott folk!
Idag var min andra dag på jobbet och det gick riktigt bra, inte för att vi hade så särskilt mycket att göra, men det var kul i alla fall. Och i morron blir en ganska kort arbetsdag oxå.
Igår var jag till Vasa och tog pricktest. Det såg ganska häftig ut, eftersom de skrev massor med nummer på mina armar och sen stack ner en nål med ett ämne bredvid varje nummer, de stack mig 43 ggr xD och det gjorde bara lite ont vid varje stick och det blödde bara minimalt vid några av hålen. Men innan jag gjorde detta test satte de en isbit på min överarm som skulle sitta där i 20 min, det var kallt kan jag säga. Och vad är pointen med detta då? Joo de skulle se om ja typ får utslag av köld :P de skulle ha testat värme istället xD Det tror jag nämligen att jag skulle ha reagerat på, men jag sa inte det :P ska ändå tillbaka dit i oktober och gör trycktest och nå parfymgrejjs som ska va på nå plåster som man ska ha på ryggen i 2 dagar, och så får man inte duscha XD Jag tog förrästen blodprov oxå,så om ja inte kommer fram till vad jag är allergisk mot så blir jag tokig, det enda pricktestet visade var katt och det vet jag redan, men när problemet är att det är nåt som jag konsumerar som ger upphov till min allergi. By the way så berättade läkaren att 1/3 av finlands befolkning lider av någon allergi. Så det klassas inte längre som sjukdom :P Okej ja vet, dedär va ointressant info, men jag tyckte att jag skulle skriva dit det i alla fall..

Men nu skall jag göra annat, känner mig lite trött, borde kanske röra på mig ;D

dagens låt : Bark at the Moon - Ozzy Osbourne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0