rödbränd Lenita

Medan jag sitter här med min laptop i famnen så bränner det på ryggen och armarna. Jag och Peter låg ute och solade igår, vi hade ingen solkräm men vi trodde att det inte gjorde så mycket fast vi var utan, men tji fick vi, det slutade med att vi båda såg ut som två kokade korvar XD fast om ja ska va ärlig hade Peter bränt sig mer än mej :P Men det var hans första solbränna för i år, jag har ju såklart bränt mej förr i sommar, fast ja hade solkräm, hur lyckas man?
Men jag har nog haft en riktigt kul helg me Peter ute på villan, de har det riktigt fint där ute. Jag och peter ville inte sova inne i villan så vi sov i deras stora båt i stället, mycket bättre med lite avskildhet :D Men det var jobbigt när man vaknade och det var 35 grader varmt i båten xD Det blev nog då att öppna dörren och alla vädringsluckorna xD Förrästen har jag tagit sommarens första dopp i lördags, det tog ganska länge innan jag vågade mej i sjön, stod och frös först i säkert ½ timme xD men när ja väl hade doppat mig så var ja inte i vattnet nå länge för det var så isande kallt, när jag steg upp var benen röda och iskalla XD då blev det att snabbt vira in sig i en handuk och sedan sitta och torka skönt i solen. Därefter lade jag och Peter oss ner på bryggan och solade utan solkräm och därav blev vi brända då :P Men det är det värt, faktiskt skönt att sola :D men nästa gång kommer jag nog att använda solkräm :D

Nu skall jag inte skriva nå mer idag, har inget mer att berätta heller :D
Men ha en fortsatt trevlig helg ;D eller kanske helgen är slut nu, så de blir väl ha en trevlig början på veckan xD

Dagens låt : she will be loved - Maroon 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0