sommar och värme

Idag har varit en ganska händelselös dag på jobbet, vi har tvättat och manglat och inte gjort så mycket mer. Men vi lyckades i alla fall hitta på små grejer att göra i 4h, och sen for vi hem xD men i morron har vi ganska mycket att göra, det kommer många gäster som skall tas emot och så skall vi städa, vilket kommer ta ca 1h. Ser nästan fram emot morgondagens jobb, det är faktiskt ett riktigt bra jobb jag har, riktigt stolt över det :D
NU har sommaren anlänt på rikitgt, man känner sig riktigt glad över att det är varmt ute och solen lyser en i ansiktet när man går ut. Det är så härligt med sol och i morron tror jag att ja kanske skall våga ta mig sommarens första dopp :D Men vem vet, kanske är jag en badkruka som inte kommer att våga doppa mig? men jag är i alla fall säker på att de kommer att va kallt i vattnet. Skulle va bra att ha en pool på gräsmattan istället med varmt vatten *hehe*, men jag måste bli rik först! :D
Ikväll var jag och Peter ut och körde till Kristinesstad, vi for till campingplatsen och köpte varsin god glass. Jag måste säga att det är riktigt bra pris där oxå, om man skall ha en boll så får man två XD och det kostar endast 2€ (bollarna är dessutom grymt stora) och om man skall ha två bollar så får man nästan 3 st :D och det kostar 2.60 :D Jag rekommenderar alla glasssugna som bor i min region att fara till K-stad och köpa glass, besök inte tinas glass, där är det bara dyrt och man får pyttesmå bollar :P Kiosken på camping har öppet från 7 till 23 :D bara att far iväg nu ;)


"På sommaren kan man springa omkring utan strumpor och man kan måla tånaglarna gulligt rosa ;D"

Dagens låt : Lilly Allen - Fuck You

Kommentarer
Postat av: Cicci

Kan upplysa om att i Petalax är havsvattnet 24 grader ;) Så kallt är det inte :D

2009-06-29 @ 13:13:35
URL: http://madmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0