I appologize if what I did to you is hurtful

Hejsan allihopa, jag vill först och främst tipsa er om min bokblogg där jag skriver om olika böcker jag har läst, handling och personliga åsikter, om du precis som jag älskar att läsa så måste du kolla i den " http://lenitasbokstund.blogg.se

Idag har jag inte gjort så mycket speciellt, men jag kan med glädje berätta att värke i mina ben nästa helt har slutat. Pappas råd var jätte bra, "gå ut på en 10 km promenad så blir det bättre", okej  jag gick inte på en 10 km promenad men jag gick i alla fall på en 4 km och det hjälpte :D Känns underbart nu, fast inte all smärta har försvunnit, men jag kan i alla fall röra mig som en normal människa nu ;D
Idag var vi till ABC i lappfjärd och åt lunch, jag åt en mumsig wienerschnitzel med pommes *mums*, det enda ja störde mej på var att schnitzeln var så himla liten, på crazy cat i Kristinesstad klarar de nu av att banka ut den ordentligt :P Men det var i alla fall gott. Efter maten åkte vi en sväng till loppis i Lappfjärd, där hade de mycket kläder och gamla saker, men ja hittade inget som tilltalade mej xD alla skor som fanns där och som var snygga va tyvärr inte i min storlek xD
Sen åkte vi och hälsade på mormor och morfar ett tag och de var upprörda över fibernätanslutning och morfar jämförde personerna som har hand om det med maffia från sicilien, det var ganska kul faktiskt xD



lookie lookie here I am ;D
Jag kände mej tvungen att ladda upp en bild på mej själv xD
Men nu skall jag avsluta detta inlägg, ps. imorron skall jag kanske va barnvakt åt mina kusiner, yejj :D

Dagens låt : hurtful - Erik Hassle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0