You don't even know, beacuse you're gone

Då var ännu en dag på detta sommarlov till ända. Idag har jag inte åstadkommit sådär jätte mycket om jag ska vara ärlig. Jag inledde dagen med att läsa i min bok, sen åt vi midsommarmat som bestod av prinskorvar, köttbullar, sill, nypotatis och sallad. Jordgubbar med glass till efterrätt, men eftersom jag är på min diet så åt ja bara jordgubbarna :D Jag vill faktiskt gå ner så mycket så att jag får på mej dedär byxorna som jag köpte för 1½ år sen xD jag är fast besluten att lyckas, och då måste ja hålla igen med allt ohälsosamt. :P Jag vet att jag är en tråkmåns, men har man bestämt nåt speciellt så tycker jag att man skall hålla sig till det. Imrn till exempel så kommer alla andra här hemma att sitta och mumsa på chips medans jag sitter och mumsar på absolut ingenting eller på sin höjd ett äpple då kanske xD. Egentligen är det ganska jobbigt att banta medan alla andra äter precis vad de vill, men när det kommer till kritan så handlar allt egentligen om karaktär. Men fast ja hårdbantar så unnar jag ändå mej nåt gott ibland, fast det händer inte så ofta. Jag har inte märkt nåt av någon viktnedgång ännu, för jag har inte ens bantat i en vecka :D bara ett par dagar xD Jag hoppas förrästen att jag kan ha på mej dedär byxorna till skola i höst.. :D det skulle vara det ultimata målet det.
Men nu skall jag fortsätta berätta vad jag gjort idag, Camilla var till mej en stund och vi var ute på promenad, vi lyssnade på musik och spelade kort samt pratade mycket :D Efter att hon åkt hem, så lekte jag och syrran med våra kusiner som kommit på besök. Min 5 åriga kusin tyckte att det var hysteriskt kul att prutta så han sysselsatte sig med det en hel del xD jag varnade honom från att prutta för mycket, ja sa att det kunde bli brunt i kalsongerna om han pruttade för mycket. Men då skrattade han bara, så hur mycket tjänar det till att varna en 5 åring då? det kan man ju filsofera om.Vi lekte oxå kurragömma alla 4 och jag var tvungen att räkna 2 ggr :D antar att jag inte är så bra på att gömma mej. Men hur som helst for de just hem och nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på musik.
NU skal jag ladda upp en bild som jag ritade nån gång förra året :



denhär bilden är jag riktigt nöjd med om ja ska va ärlig :)

Dagens låt : Womanizer - Britney Spears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0