gula kycklingar och sol

När man börjar tänka efter så finns det många saker som är Gula, solen, kycklingar och påsken :D Säkert finns det mera saker oxå, men ja orkar inte räkna upp alla ;D
Idag var jag till Vasa med familjen på shopping, jag och syrran gick på egen hand och kollade. Ja hittade ganska mycket :D
3 böcker, ( billiga) :D 2 par skor, ett armband och 3 ljus :D Jag blåste nog ganska mycket pengar idag, men jag har inte shoppat på länge heller, så det kändes skönt att få strö lite pengar omkring sej :D
För övrigt fick man nog en himmelens vårkänsla idag,eftersom solen värmde våra ansikten när vi gick omkring i Centrum och överallt i affärerna hade de börjat pryda med påsksaker. Jag tycker om påsken, för kycklingar är ju så söta :) och så är det ju inte helt fel med påskägg :D Men memma är nog inget för mej, äckligt skit på en näverbit :P

Glöm inte att kolla in min bokblogg, ett nytt inlägg är på g :)

Besök röda korsets loppis i Vasa, dom hade jätte bra ordning där och grejjerna var i bra skick, inte rostiga som det kan va på vissa loppmarknader, exempel vem vill köpa en gammal rostig såg som ser ut att braka av, för 1 euro :P man kan ju köpa en ny ganska billigt, inte för att ja håller koll på sågpriser, men så dyra kan dom väl ändå inte vara xD

sådärja, nu skall ja kolla på andra chansen i sveriges melodifestival, ha de bra :D


Dagens låt: Mayberry- Rascal Flatts

Kommentarer
Postat av: cecilia

kycklingar e söta ;)

2009-03-09 @ 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0